AragazCuButelie 34 Posted February 22, 2022 [*] Nume:Dragos [*] Nick:Nightmare [*] Nume discord + id:Dragos#5165 [*] Varsta:13 [*] Ore jucate? (ScreenShot) : [*] Steam ID:STEAM_1:0:605225252 [*] Steam Profile Link:https://steamcommunity.com/profiles/76561199170716232/home [*] Ai sincronizat contul de forum cu cel de steam?:Da [*] Ai citit regulamentul serverului?:Cred intr-unul Dumnezeu, el ma apara la greu. [*] De ce vrei acest grad pe server? (motivul):Sa ajut serverul. [*] Ati aderat in Grupul Steam? (obligatoriu):Da. [*] Alte obiectii:Nimic. Share this post Link to post Share on other sites
LucaLuk 5 Posted February 22, 2022 [*]Nick:Luca [*]Nick Administrator:LucaLuk [*]pro/contr:contra [*]Motiv:sti sa dai comenzi de helper ,dar nu prea esti activ si prea mult te crezi ca le sti pe toate. Share this post Link to post Share on other sites
MrRazvan 16 Posted February 22, 2022 [*] Nick admin : Razvan ツ [*] Nick forum : MrRazvan [*] Pro/Contra: Pro [*] Motiv: Fost grad capabil, te revad activ si ajuti playerii. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Skilly 7 Posted February 22, 2022 (edited) [*] Nick admin : Skilly [*] Nick forum : Skilly [*] Pro/Contra: Contra ❌ [*] Motiv: în timp ce am fost activ pe server, nu cred că ai fost suficient de activ sau remarcabil decat alte persoane, si din cauza asta nu cred că meriți gradu. dar nu stiu foarte multe chestii despre tine, deci ai putea sa fi cabapil. bafta cu cererea ! 👍 Disc skilly#5471 Helper jb.ggez.ro Edited February 22, 2022 by Skilly Share this post Link to post Share on other sites
xeno- 16 Posted February 22, 2022 (edited) [*] Nick admin : Xenon [*] Nick forum : xeno- [*] Pro/Contra: Pro [*] Motiv: Fost grad, capabil, matur, stiu ca te vei descurca ca inainte Edited February 22, 2022 by xeno- Share this post Link to post Share on other sites
oDexter 167 Posted February 23, 2022 Respins! Credeam ca am fost destul de clar in cererea anterioara. Dupa cum zic si oamenii de mai sus nu mai esti activ. T/C Share this post Link to post Share on other sites