Jump to content
GGEZ - Devoted to excellence
Guest Guest guest user
Existing user? Sign In  

Sign In



Sign Up
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
DragosRu

Propunere CT

Recommended Posts

MODEL:

 

[*] Nick: Dragos

[*] Steam ID:  76561199211536579

[*] Propunere:

1. Sa nu mai existe comenzi subintelese, ori dai o comanda cum trebuia fara sa fie intrerupta sau neterminata, ori e invalida.
                         
2. Respectarea regulii "Dupa ce simon a dat o noua comanda valida, comanda anterioara va fi anulata", deoarece toata lumea da comenzi cu simon incontinuu, comenzi aiurea, |
 EX: "Simon spune veniti pe scara / "Simon spune ajunsi care misca moare / "Simon spune cand ati ajuns acolo sa va ridicati" (Aceasta comanda avand posibilitatea sa fie data intr-o singura comanda fara a rosti de 3 ori simon)
                       
 3. Prima comanda sa fie tot timpul una valida, nu sa fie o comanda data ampulea

[*] Cu ce ar ajuta aceasta propunere la server?: Comenzi mai clare, si un mod de joc mai placut.

[*] Alte obiectii: Nup.

Edited by DragosRu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nick : Kenzo

Pro/Contra : Contra

Motiv : 1. Ce sens are? Comenzile neterminate nu se iau in considerare, presupun ca te gandesti la oameni care mai zic [ Simon spune cine iese ... ] asta se intampla deoarece nu tin pe microfon apasat destul.
2. Nu-i vad rostu, nu suntem eminem sa vorbim fara sa facem o pauza, uni mai si gandim inainte sa spunem mai departe.
3. Prima comanda nu are cum sa fie invalida, prima comanda fiind cine iese moare sau sa mearga toti undeva. 

[*] Cu ce ar ajuta aceasta propunere la server?: Comenzi mai clare, si un mod de joc mai placut. 

Comenzile neclare [ balbait, vorbit ampulea ] sunt pedepsite cu suspend, daca comanda este inteleasa de mai multi este valida, daca nu este inteleasa de nimeni e vina simon-ului iar daca mai face primeste suspend.


Gandim si noi inainte sa facem o propunere?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. "[ Simon spune cine iese ... ] asta se intampla deoarece nu tin pe microfon apasat destul" Daca nu esti capabil sa ti microfonu ca sa nu se intrerupa, nu mai intra la CT, Decat sa aud doar "Simon spune cine misca moa" sau "SImon spune cine iese..." mai bine nu intri, tine microfonu cat trebuie daca intri la ct.

2. Da dar nu dai 100 de comenzi ampulea, gandesti si tu comanda de dinainte, nu dau acum una, ma gandesc dupa sa mai bag ceva la ea si dupa inca ceva. Ori o dai cum trebuie din prima, ori nu o mai dai.

Edited by DragosRu

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Se subinteleg, daca le spui odata sa tina mai mult crede ma ca o sa tina minte si o so fac + depinde de ce tastatura are omu, mie mi s a mai intamplat sa tin apasat si sa nu ia comanda.

2. Nu toti sunt la fel de rapizi, unora le ia putin mai mult decat celorlalti sa spuna ceva pentru ca vor sa nu scoata o prostie pe gura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 ". Se subinteleg, daca le spui odata sa tina mai mult crede ma ca o sa tina minte si o so fac + depinde de ce tastatura are omu, mie mi s a mai intamplat sa tin apasat si sa nu ia comanda."  - Dupa mine ar trebui sa nu se mai subinteleaga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aceste reguli deja exista in regulament.

 

Pentru propunerea 1:

Quote

2.6.Daca Simon nu termina de spus comanda, acesta nu are voie sa omoare prizonierii.(Avertisment/ Slay/Mutare)

Pentru propunerea 2:

  • aici ai omis si a doua parte din regula pe care ai copiat-o:
Quote

2.5.Dupa ce simon a dat o noua comanda valida, comanda anterioara va fi anulata. Aceasta regula nu se aplica in cazul comenzilor care seteaza perimetrul desfasurarii comenzii(ex: “Simon spune toti sa vina pe scara din fata celulei”).

Pentru propunerea 3:

  • prima comanda trebuie neaparat sa fie valida, altfel simon nu are voie sa omoare prizonieri. Daca da comenzi invalide si da open, nu are voie sa va omoare.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.