Jump to content
GGEZ - Devoted to excellence
Guest Guest guest user
Existing user? Sign In  

Sign In



Sign Up
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
Arrow

[Cerere Helper] Arrow

Recommended Posts

[*] Nume: Marian

[*]  Nick: Arrow

[*]  Varsta:  17

[*]  Ore jucate? (ScreenShot): https://imgur.com/U5uYazt

[*]  Steam ID: STEAM_1:1:433148343

[*]  Steam Profile Link:  https://steamcommunity.com/profiles/76561198826562415/

[*]   Ai sincronizat contul de forum cu cel de steam?:  Da

[*]  Ai citit regulamentul serverului?:  Nu am avut timp sa il citesc

[*]  De ce vrei acest grad pe server? (motivul):  Pentru a ajuta staff-ul!

[*]  Ati aderat in Grupul Steam? (obligatoriu): Dap

[*]  Alte  obiectii: Va multumesc pentru timpul acordat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

contra

nu te prea vad pe server, e prima data cand aud de numele tau pe server

si nu ai sincronizat contul, cel putin eu nu vad s.o fi facut

+REGULAMENT NECITIT

Edited by D1sKuL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Contra . 

Te-am vazut doar odata pe server si nu ai citit regulamentul . 

Edited by Sorinxs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Respins, pe langa ca nu esti in stare in a folosi PC-ul sau CSGO-ul (a trebuit sa intrebi pe server cum iti afli steamid-ul si, citez, "care era site-ul ala unde pui o poza si iti da un link"), te bate si regulamentul.

Cererea e respinsa pe motiv "regulament necitit", insa mai sunt si alti factori pentru care oricum ai fi fost respins:

1) Cei pe care i-am specificat mai sus

2) Sunt 3 minute de cand te-ai reapucat de server, nu te reapuci de un server si imediat faci cerere de grad

3) Ai raspuns cu "DA" la intrebarea " Ai sincronizat contul de forum cu cel de steam?" insa nu ai facut-o.

Edited by Grindeanu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.